Blog

Správné fungování firmy: Jak určit, najít a oslovit klienta

Pro úspěšné fungování firmy je třeba zajistit správné vykonávání mnoha různých činností. V tom se žádná z firem neobejde bez dobře vyškoleného týmu. Nestač...

Pokračuj dál

Osobní nábor je metoda, která nezestárla!

Jak spolehlivě a efektivně získat obchodní partnery nebo nové obchodníky? Čím dál víc opomíjenou metodou, která ale stoprocentně funguje, je osobní nábor....

Pokračuj dál

Jak náborovat obchodníky na sociálních sítích?

Z dostupných sociálních sítí je k náborování vhodný jen Facebook a LinkedIn. V článku se dozvíte o kladech a záporech....

Pokračuj dál

Kdy je nábor skrze mikrostránku lepší než inzerce?

Nejčastěji se k náboru používá jen jeden nebo dva kanály. To je chyba. Existují i účinnější a levnější metody než inzerce....

Pokračuj dál

Prodej po telefonu s 50% úspěšností? Jde to!

Přemluvit klienta ke schůzce nebo k obchodu po telefonu není jen tak. My vám vysvětlíme, jak na to....

Pokračuj dál

S Tomášem Kruberem o obchodním vzdělání

Čím se liší obchodní a manažerské vzdělání v EDUCADO od konkurence, jak vznikl název firmy a kdo je její zakladatel Tomáš Kruber? ...

Pokračuj dál

I freelancer musí umět prodat své služby! Jak na to?

Freelancer musí kromě své profese zvládat i prodejní dovednosti. Bez nich se zkrátka neprodá. V článku se dozvíte pár obchodních tipů a rad....

Pokračuj dál

Ovládněte metodu SPIN, cestu k obchodním úspěchům

K úspěchu v prodeji se vyplatí znát ověřená pravidla a metody. Metoda SPIN pak patří mezi ty nejzákladnější a nejefektivnější. Odhalí zákazníkovy potřeby a vám ukáže, jak prodat. ...

Pokračuj dál

Vystupte ze své komfortní zóny a uspějte

K vystoupení z komfortní zóny a zvládnutí i velmi stresujících pracovních úkonů je nutné problém nejprve identifikovat, zhodnotit a až poté vyřešit. Jak na to?...

Pokračuj dál

Dobře nastavený firemní systém je důležitý

Vnitrofiremní systém by měl být lehce pozměnitelný, škálovatelný, efektivní, snadno vysvětlitelný, blbuvzdorný a sladěný s cíli firmy. Co to znamená? Čtěte dál. ...

Pokračuj dál

Schopnost motivovat je půl úspěchu manažera. Jak na ni?

Víte, jaký je rozdíl mezi stimulací, motivací a manipulací, kdy je použít a jaký je rozdíl v jejich použití u každého typu osobnosti? V článku se dozvíte víc....

Pokračuj dál

Tomáš Kruber a 6 poučení z cesty k úspěchu

To, čím jste, z vás mnohdy neudělají úspěchy, ale chyby, ze kterých jste se poučili. Se šesti takovými tvrdě získanými poučeními se svěřuje úspěšný obchodník Tomáš Kruber....

Pokračuj dál

Obchodní metody selhávají, chybí-li vcítění do klienta

K uzavření obchodu nestačí jen kvalitně zvládnuté metody, dobrý výrobek nebo velké sebevědomí obchodníka. Úspěch závisí i na porozumění klientovi a jeho potřebám. ...

Pokračuj dál

Je management v rukou zaměstnanců dobrý nápad?

Slyšeli jste již o přístupu, ve kterém je každý zaměstnanec svým vlastním manažerem? Není to utopie, ale praxe, který je v jistých obměnách běžně a často s výhodou užívána. ...

Pokračuj dál

Víte, co je lepší než nábor pomocí personální agentury?

Při nabírání nováčků se vyplatí vsadit na osobní výběr. Do jeho kritérií by se měly promítnout všechny potřeby zaměstnavatele, čím víc, tím líp, a podmínka pestrosti budoucího týmu. ...

Pokračuj dál